HTML

rajz felvételi előkészítő

Rajzból felvételizel? Építész vagy terméktervező akarsz lenni? Vagy csak szeretnél megtanulni jól rajzolni? Olvasgasd a blogomat!

Friss topikok

Rajzolás a "korona" idején 0.2

2020.04.19. 22:34 Pizsama / Molnár Zsolt

Bence rajzai:

20200413_01.jpg

20200413_02.jpg

20200413_03.jpg

20200413_04.jpg

20200413_05.jpg

 

Kértem a Bencét, hogy írja le a tapasztalatait. Íme a levele:

"Sziasztok!

Két évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy építész szeretnék lenni. Az is biztos volt, hogy a BME-re szeretnék járni, csak egy probléma volt: nem tudtam rajzolni. Mivel a felvételi mellett egy rajz alkalmassági vizsgán is meg kell felelni a bejutáshoz, tudtam, hogy ezt a problémát orvosolnom kell.

Nyáron Anya beíratott egy rajz tanfolyamra, ez csupán egy hetes volt. Ami azonban nagyon emlékezetessé tette számomra ezt az egy hetet, az az volt, ahogyan a tanár felépítette az órákat.

Addig én úgy tekintettem a rajzolásra, mint egy képességre. Akinek ez megvan, az szépen egymás mellé tudja rakni a vonalakat, tud szépen tónusozni, akinek ez nincs meg (mint például nekem), az nem tehet semmit.

Ez volt a véleményem addig, amíg első nap be nem mentem az első órára. Az volt a megdöbbentő, hogy Zsolt (igen az ő tanfolyamára íratott be anya) teljesen matematikai úton közelítette meg azt a tevékenységet, amit én eddig csak művészi megközelítésben hallottam az eddigi rajztanáraimtól!

Még mielőtt valakit elrettentene a matematika szó a tanfolyamtól, kijelentem, hogy ez a megközelítés érthetővé, megfogalmazhatóvá és könnyebben kivitelezhetővé teszi a rajzolást.

Két éve járok Zsolthoz és olyan rajzokat tudok rajzolni, amikről azelőtt soha nem is álmodtam.

Zsolt megtanít arra, hogy hogyan rajzolj a fejeddel, hogyan szerkeszd ki a testcsoportokat, és hogy hogyan tónusozz logikusan. Nem tudom, hogy ki milyen jól szeretne tudni rajzolni, de látva, hogy én honnan indultam, és hogy hova érkeztem, csak ajánlani tudom ezt a tanfolyamot!

Azonban valamit még mondanom kell! Ne higgye senki, hogy attól, hogy beül az órára és figyel, jobban fog tudni rajzolni! Sajnos ez nem így működik. Kézbe kell fogni a ceruzát és gyakorolni kell otthon is! Viszont a jó hír az, hogy mivel Zsolt módszerei működnek, fejből is lehet velük rajzolni, nincs szükség testekre. Pontosan ezért otthon annyit rajzolhatsz, amennyit csak akarsz!

Be akarsz jutni az egyetemre? Iratkozz be a tanfolyamra, tanuld meg Zsolt módszereit, rajzolj otthon, és fejlődj! Ez ilyen egyszerű!

Bence"

A többieknek is: Hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzelokeszito.blog.hu/api/trackback/id/tr1215625006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása